ПАВЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Запорізький район Запорізька область

Інформація щодо змін у Положенні про порядок призначення житлових субсидій

Дата: 02.11.2020 16:13
Кількість переглядів: 465

Фото без опису

Уряд постановою від 28.10.2020 № 1035 вніс зміни до чинної нормативно-правової бази щодо призначення всіх видів державних допомог, зокрема до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

Змінами передбачено, що заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі — заява), з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.

З 1 січня 2021 року  заяви з необхідними документами будуть прийматися від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Заяви з необхідними документами також будуть прийматися уповноваженими посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центрів надання адміністративних послуг, які повинні передавати їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

До 1 березня 2021 року посадові особи виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, які приймають заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості  повинні реєструвати  заяви та формувати електронну справу (заповнюючи відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилати електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».

З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами будуть прийматися посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді будуть передаватися відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь