ПАВЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Запорізький район Запорізька область

Інформація щодо змін у Положенні про порядок призначення житлових субсидій

Дата: 02.11.2020 16:13
Кількість переглядів: 435

Фото без опису

Уряд постановою від 28.10.2020 № 1035 вніс зміни до чинної нормативно-правової бази щодо призначення всіх видів державних допомог, зокрема до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

Змінами передбачено, що заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі — заява), з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.

З 1 січня 2021 року  заяви з необхідними документами будуть прийматися від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Заяви з необхідними документами також будуть прийматися уповноваженими посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центрів надання адміністративних послуг, які повинні передавати їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

До 1 березня 2021 року посадові особи виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, які приймають заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості  повинні реєструвати  заяви та формувати електронну справу (заповнюючи відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилати електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».

З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами будуть прийматися посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді будуть передаватися відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь